**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av lillsandra - 29 maj 2011 23:19

Har haft en jättetrevlig dag idag :D


Förutom att ja haft slut på ström i bilen idag och fått tagit startkablar 2 ggr,

så nu jäklar kommer slutsteget ryka om det är det som tjyvdrar!!


A men annars har det varit en väldigt bra dag,Jag å Sofia for iväg å handlade mors dag present åt mamma,blev ett doftljus fat med rosa stenar,ett hjärta och ett doftljus med massageolja. Sen åkte vi hem till mamma å fikade,kaffe,munkar och glass. Det var jag,Melanie,Sofia och lite senare kom Sara hem dit hon oxå. Jörgen var hos sin mamma.


Men även han kom senare på eftermiddagen,med present åt mig,som han hade köpt,en jättefin tunika :) Sen fick jag en till present,morsdag present som (han och) Melanie köpt :D Och det var en beckham parfym,vart jätteglad,herregud vilken överraskning det blev,så himla snällt.Sen bjöd han på mat oxå från Dinos,Tack snälla älskling :) Och lilla älsklingsgumman förståss ;) Tack så hemskt mkt mina älsklingar,pusss :D


Här är lite bilder från dagen...


 




 

 


Av lillsandra - 29 maj 2011 11:15

Ja då var det söndag igen och idag är det även mors dag :)

Inatt gick vi å la oss alldeles för sent,tror klockan var närmare 2 inatt. precis innan ja skulle lägga mig vaknade Melanie å ville äta lite,men som tur var så somnade hon om direkt igen. Ja sen vaknade hon till en sväng vid 6 tiden,sov vidare och vaknade vid 8 å ville ha mat. Sen fick hon ligga i vår säng med oss ett tag innan Jörgen tog å klev upp med henne.

Hehe så söt när man lyfter över henne till vår säng,då skiner hon upp å blir jätteglad :)


Iaf så var jag så pigg när Jörgen å Melanie kvlivit upp så jag låg inte kvar länge jag heller,tyckte det var lika bra att kliva upp eftersom vi ändå har lite ärenden att fixa idag,ska iväg å handla en sväng nu snart sen ska jag å Melanie till min mamma å Jörgen till sin.


Melanie är på bättringsvägen fortfarande men riktigt kry är hon inte än,det är täppt i näsan å snorigt titt som tätt. Men idag fick hon åtminstonde i sig nästan en hel portion gröt,väldigt bra för det har inte alls gått att få i henne nånting förutom bröstmjölk senaste dagarna då hon varit dålig.


Känner mig rätt pigg idag,fast att det blev så sent inatt å inte har man sovit många timmar heller. Tröttheten kanske kommer ikväll(kan ju hoppas så man kommer i säng i tid nångång).

Nu är det kaffedags innan vi ska börja ta å göra oss klar för att fara.

Ha en bra mors dag alla mammor och en bra dag alla andra :)

Hej så länge

/Sandra


lite fler bilder från gårdagen..

 

 


 

och en annan från häromdagen.....


 

Ovido - Quiz & Flashcards