**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av lillsandra - 24 maj 2011 20:04

Idag var vi på babysång igen,tyvärr var det sista gången idag eftersom det är sommaruppehåll sen,lite tråkigt,vi har inte hunnit gått så många ggr än,men vi fortsätter nog till hösten :)

Det bjöds på lunch där idag.. tacobuffé,det var hur gott som helst :D

Sen fick alla en blomma oxå :) Tack så mkt :) Tyvärr så lyckades jag glömma min kamera hemma,så typiskt,men jag såg att Belinda tagit några bilder som hon lagt upp på sin blogg så jag länkar er dit..klicka här om ni vill kika :)

 

Efter vi varit där så tog vi en liten promenad med resten av gänget,blev ingen lång sväng,bara gick å satte oss eftersom det blåste så fruktansvärt ute idag.Fyfan va det blåste,fick grus å skit fulla ögona å mun flera ggr :P Haha .. ja hua..

 

Ja sen vid 2 tiden(tror jag det var) for jag å Melanie hem,gav henne mellanmål,diskade och började förbereda inför middagen som idag blev grillat,köpte nå färdigmarinerade grillspett på ica men tyvärr så var det ingen höjdare alls,men konstigt nog smakade det väldigt bra när man fick provsmaka det på ica i fredags.Jaja,det köper vi aldrig mer iaf.

 

Hade tänkt bada Melanie ikväll men hon var så trött så vi får ta det imorgon.

Nu ska jag å Jörgen dricka kaffe å äta lite glasstårta

Godkväll!

/Sandra

 

 

2 bilder från i eftermiddags..

 

Lillgumman somnade i sin babysitter när jag höll på förbereda maten..

   

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards