**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av lillsandra - 9 maj 2011 20:37

Vilken härlig dag det varit idag,otroligt varmt å skönt :) Jag och Melanie for ner till byn å hälsade på mina systrar.Satt ute där å solade lite medans lillan låg i vagnen,tyvärr så ville hon inte sova trots att det var den tiden hon brukar sova...så jag fick mestadels stå i skuggan å gunga vagnen fram å tebax,gick även en sväng,men hon ville inte sova så till slut fick hon komma upp å sitta i mitt knä,då blev hon nöjd.Efter ett tag så gick vi bort till ica och ja då somnade hon,sen sov hon ca 1 timme iaf innan vi åkte hem :)


Imorgon ska vi på babysång för första gången..spännande :D Malin,Belinda å en hel del andra mammor i byn som bukar gå på de vad ja förstår,imorgon följer Linda å lille Jamie med oxå :) Ja det ska bli kul. Hoppas på fint väder imorrn oxå... just ja fan..måste ner i förrådet i källaren å kolla efter alla sommarskor..har bara vinterskor nu,det blev lite väl varmt idag kan ja säga,hualigen. Måste ta å köpa lite nya skor oxå...

näe bäst ja springer ner till förrådet då och gör ett ryck,sen blir det sängen...


Natti Natti   



(Jag 2008 - när vi var på Helsingfors kryssning )  Haha...kolla in cigarettröken :D




Av lillsandra - 9 maj 2011 09:48

Ja här gjorde vi morgon strax efter 7...fast Melanie vaknade redan vid halv 5 första gången å ville ha mat,sen somnade hon om till ungefär halv 7,sen låg vi bara å drog oss en stund.Jag har blivit så fruktansvärt trött på morgnarna nu förtiden,men det beror nog på att jag lägger mig för sent på kvällarna oxå.

 

Lillan sover en liten sväng nu och jag har passat på att duschat och plockat lite disk,och nu har jag just satt mig ner med en kopp kaffe medans ja väntar på att hon ska vakna :)

 

Idag verkar det vara kanonväder :) Härligt hoppas det håller i sig.Ut ska vi iaf,får se om vi kanske åker ner till byn nåt... kom just på att barnvagnen är i Jörgens bil...så jag måste åka till hans jobb för att hämta den om vi ska kunna gå ut å gå. Ja men så får det bli.

 

(bild tagen från balkongen) 

 

 

  

(En bild från häromdagen.)

 

 

Hejhej

/Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards