**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av lillsandra - 19 maj 2011 21:58

Idag har vi tagit ganska mycket bilder...

 

Från i förmiddags..

  bus på filten..

 

  En liten sovstund.. som blev ganska lång idag..

 

 

 grötdags..

 

 och hon har börjat grimasera en hel del,hon gör det oftare för varje dag tycker jag,så här lyckades ja få med hennes grimaser på dessa bilder...

 

 

  haha,hon rynkar ihop hela ansiktet typ..

 

 

Sådär nu är resten av bilderna från när vi var nere hos syrrorna mina förut idag...

 

  

 

 

 

här var precis utanför när vi kommit tillbaka från promenaden,Melanie hade somnat här...

 

  sen blev det lite bus på sängen igen..

   

 

   

busfrö..

 

  

 

 

  Sötunge   

 

/Sandra

 

 

Av lillsandra - 19 maj 2011 08:36

Godmorgon!

Melanie har sovit hela natten ända fram till halv 7 imorse.. underbart :) Hon fick komma över till vår säng å mysa en stund innan vi klev upp.Då hinner man piggna till själv oxå när hon ligger brevid å skrattar,busar,drar en i håret m.m :D  Men vi klev väl upp ungefär kvart över 7.Såg lite mulet ut förut men nu ser det ut som det tänker bli kanonväder,hoppas på de iaf :)

Får väl se vad vi ska hitta på,men ut på en promenad blir det nog.

Måste bara ta tag i diskberget här hemma.. vika lite tvätt,sen blir det nog städning oxå,men det får vänta tills senare i em(iaf om det ska vara bra väder).

Just de ja,måste även kolla upp hur många semesterdagar jag har,eftersom jag tänkte ta ut i sommar här när Jörgen ska ta ut föräldradagar.Blir bra det.

Nej nu ska jag passa på att dricka upp mitt kaffe här så jag får ork att ta tag i disken,innan lillan vaknar,hon somnade till en liten stund efter hon ätit och det brukar inte bli nån längre sovstund.

Ha en bra dag!

 

/Sandra

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards