**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av lillsandra - 14 maj 2011 12:22

Idag klev jag och Melanie upp kl 8,jodå hon vaknade vid halv 8 så vi låg å myste en stund först innan vi klev upp,hon somnade en timme senare igår än vanligt så de var nog därför hon sov längre idag :) Skratt å bus har det varit hela fm och strax efter 11 somnade hon,efter att hon fått sin gröt...så hon sover nog ett tag nu skulle ja tro.Nu har jag precis diskat klart och satt mig här i soffan med en kopp kaffe och en ostmacka.


Idag vet jag inte alls vad vi ska göra,det är sånt rusk väder,bara regnar.... så det blir nog bara att vi är hemma,om vi inte åker ut å åker bil en sväng,tycker det kan vara ganska mysigt att åka bil när det regnar :) Får se hur det blir,vi har pratat om att åka till Jörgens mamma å hälsa på henne i stugan uppe i fränsta,men det hade ju varit roligare med finväder då.


Igår gjorde jag en beställning ifrån ellos,blev mest kläder till Melanie..

men gud vad svårt det var att bestämma sig,fick beslutsångest,men ja gjorde en beställning på några grejjer iaf så ska jag fundera i helgen om jag ska lägga till nåt mer ..dom har så himla mkt fint.

 

Det här blev det...

 

Leggings & kjol i ett..

och en passande body till...

 


En vanlig vit kofta..

 

Ett fint set med tunika,leggings och hårband

 

 

Och en pyjamas..

 

 

Sist vi var på birsta köpte vi ett fint set till henne oxå med tunika & leggings,från lindex..

 

 

och en solhatt..

 

 

 

  


Ja de var de:) så himla roligt att handla sommarkläder åt henne.Får se om de blir nå mer,såg nu att lindex tydligen har 20 % på alla fix kläder,inte alls dumt.mm får fundera lite.

 

Hej

/Sandra

 


Ovido - Quiz & Flashcards