**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av lillsandra - 16 maj 2011 11:08

Undrar hur länge detta gråväder ska hålla i sig..tycker det räcker nu,visst kan det vara mysigt oxå å bara hålla sig inne å mysa en sån här dag,men jag hoppas ändå på att solen kommer tillbaka snart,så man kan å vill vara ute :)

Imorse klev vi upp vid 7.30 ungefär,Melanie har sovit superbra inatt,hon vaknade vid 6 tiden å ville äta sen somnade hon om och sov till 7.Hoppas det fortsätter så.Hon har busat å lekt här på sin filt,som vanligt.. och vi har myst på bara,sen fick hon gröt vid 10.30 och nu sover hon,lillstumpan :)

Jag har precis diskat klart å lagt mig här på soffan med en kopp kaffe(som vanligt). Skönt å bara slappa en stund.

 

Hm ja sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men det kanske blir en tur till stan för jag skulle behöva tanka upp bilen,mm de låter onödigt att åka till stan för att tanka,anledningen är att i matfors så är inte pumparna i bruk på OK/Q8 just nu,dom håller på gräver där eller nåt,ja blir så jäkla less för det var inte länge sen dom höll på där ju.Och eftersom jag tankar med tankkort som bara fungerar på OK och Tanka,så blir det att jag måste åka till stan för att tanka.Vill inte slösa på mitt privatkort heller när jag har ett tankkort. jaja..vi får se hur det blir om vi åker eller stannar hemma.

 

Har ett paket att hämta på ica idag oxå,hade beställt sandaler från skopunkten förra veckan,så nu har dom kommit.Dom hade lite rea,så jag köpte 2 par som var rätt billig nu :)

Ja här har ni dom...

 

 

Rosa ballerinaskor...

 

oxå dom här som Jörgen tycker är skitful..haha,men jag tycker dom är fulfin och ganska läcker,billiga dessutom,tror det var 149 kr.

 

 

 

 

Sen kunde jag inte låta bli att skicka efter 2 klänningar som jag fyndade från Haléns,dom kostade bara 99 kr..

 

 

Den här vita blev det...

 

och så var det en till som jag inte hittar igen nu,men såg en annan fin som jag ville ha,som tyvärr inte fanns i min storlek,synd för den var det oxå bra pris på,så typiskt,såhär såg den ut iaf..

  

 

Nu ska jag hämta lite mer kaffe å glo vidare ett tag,

Ha en bra dag!

 

/Sandra

 

Ovido - Quiz & Flashcards