**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av lillsandra - 22 maj 2011 21:08

Idag var det min tur att få sovmorgon,jag vaknade först kl halv 7 då lillan vaknade. Sen gick Jörgen upp med henne vid 7 tiden,och jag försökte somna om,men det var totalt omöjligt,jag kände mig tvärpigg trots att jag la mig ganska så sent igår,konstigt.Men jag låg ändå kvar bra länge i hopp om att kunna få slumra en stund,men inte då. Så vid kvart i 10 klev jag upp.

Förbannat less man blir,men imorgon bitti då jag ska kliva upp som vanligt med lillan,då kommer jag vara svintrött,garanterat... bara för att man måste upp då.Så nu känns det nästan som jag gick miste om min sovmorgon idag... äh får hoppas på bättre lycka nästa söndag :D Sen är det faktiskt skönt bara att slippa kliva upp och göra alla morgonsysslor oavsett om man är vaken eller ej,men det vore inte helt fel att få sova ut ordentligt nångång :)

 

Ja men vi har haft en bra dag iaf,var ut till birsta en sväng mitt på dagen,Jörgen skulle handla nåt och det var meningen vi skulle följa med in oxå,men Melanie somnade precis innan vi var framme så då satt hon å jag kvar i bilen medans Jörgen sprang in.Det var så fint väder oxå så efter han var klar så kände vi för att vara ute när det var så fantastiskt väder.. så jag å Melanie for till mamma och Sara och satt ute,drack kaffe.. Melanie fick sin mat ute i vagnen och de gick rätt bra de med :) Jörgen for upp till sin pappa en liten sväng och sedan kom han tillbaka å fikade med oss oxå.

 

Sen for vi hemöver igen vid halv 4 tiden på em,Melanie var trött då så när vi kom hem så tog hon och jag en promenad så hon fick sova en stund i vagnen,vi var väl ute en timme ungefär.. sen gick vi in å påbörjade maten. Ja sen har vi inte gjort så mkt mer.Melanie somnade som vanligt ikväll oxå,strax innan 8.Så nu slappar vi bara i soffan.

Funderar på om man ska se en film kanske och äta lite gotta,såhär sista dagen på helgen :D Mmm funderar lite på de...

Trevlig kväll!

/Sandra

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards