**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av lillsandra - 11 maj 2011 10:26

Lillgumman sover en sväng nu och jag har precis tagit mig en kopp kaffe å bara slappar i soffan lite.Idag klev vi upp strax efter 7,men lillan vaknade redan kl 4 första gången   .. hon fick lite mat å somnade sedan om,men jobbigt att hon vaknar så tidigt när hon förut alltid sov ända fram till

kl 6-7.. ja hoppas det blir bättre nu snart eftersom vi håller på vänjer henne vid fast föda. Hon fick faktiskt gröt igårkväll oxå + amning efter de,hon åt upp hela grötportionen,så jag trodde hon skulle sova längre idag men icke.Ska ta å köpa en ny napp till nappflaskan å se om hon kanske vill ha välling på kvällarna,det kanske funkar bättre?! Ja vi får väl prova oss fram.

 

Nu sitter jag å funderar på om jag ska ta å skicka efter lite sommarkläder till lillan,ja till mig oxå för den delen..skulle behövas. Mm beställa ska jag göra iaf,men har inte bestämt mig om det blir från ellos eller nån annanstans,finns så många som har så mkt fina kläder.Men det lutar åt ellos iaf..

ska fundera ett tag till...

Hej så länge

 

Sötgumman igår när vi kommit hem..

 

 

 

  

 

 

Och en bild på (en skitig) världens bästa bil oxå...

 

 

/Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards