**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av lillsandra - 31 maj 2011 21:44

Jag hoppas verkligen lillgumman håller på bli frisk nu snart,hon blev iaf mkt piggare idag på eftermiddagen/kvällen, nästan inge hosta alls,hon är inte täppt längre heller utan bara snorig.Och idag har hon ätit gröt + lite välling och amning resten då förståss :) Men det är framsteg iaf.Det gick väldigt bra ikväll att natta henne,vi bara gick å la henne i sin säng som vanligt när hon verkade trött och,bara några minuter senare sov hon,inge gnäll alls ikväll,så skönt :)


Sen fick vi besök av Jörgens mamma en sväng oxå,trevligt :) .Vi fikade  å surrade en stund.

Sen for jag iväg på ica en sväng i ovädret...fyy det verkligen spöregna,blixtra å åska.

Och det gör det fortfarande,hua va det dundrar,är faktiskt lite rädd för blixt å åska ibland men det kan vara mysigt oxå. Ja det beror på.

Nu ska jag fika lite å se på tv en stund,sen blir det läggdags.

Godnatt & Trevlig kväll!


/Sandra



 

(Bild lånad från google)

Av lillsandra - 31 maj 2011 09:29

Uscha va trött jag är idag,hoppas inte att jag oxå håller på bli sjuk nu. Melanie vaknade en sväng vid halv 1 inatt,hon åt lite å somnade sedan om och sov till halv 7 imorse,så vi klev väl upp runt 7 tiden.

Hon är ju lite hängig idag med,snoret rinner och hon hostar litegrann,men ingen feber. Så vi får väl avvakta och se,hon har inte hostat lika mkt som hon gjorde igårkväll iaf.

Nu har hon precis somnat igen,och jag funderar på om jag ska lägga mig å vila eller ta en dusch.

Nä det blir nog till att försöka vila en stund nu känner jag,så får vi se sen.

 

Hej så länge.

 

/Sandra

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards