**Lillsandra** - stolt mamma till lilla Melanie

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av lillsandra - 5 maj 2011 22:32

Imorrn blir det eventuellt så jag och Linda (och småttingarna våra förståss) åker in på jobbet en sväng å kollar läget. Så nu hoppas ja det är många som jobbar från våran grupp imorrn isåfall då :D Med tanke på att det är många nya sen jag slutade.Ska bli kul att träffa alla igen. Blir väl bara en stund imorgon,kring lunchtid. Sen hörde jag något om att det skulle vara någon lunch framöver då alla är samlad,de vill man ju gärna hänga med på,vore jättekul :)

 Vi ses!

 

Bjuder på Lady gaga´s senaste "Judas"

 

/Sandra

 

 

 

Av lillsandra - 5 maj 2011 14:22

Ja i tisdags var vi till bvc med Melanie,läkarkontroll och vaccinationssprutorna,det gick faktisk bättre än vad jag trodde,bättre än förra gången iaf,men visst var hon ledsen,hon tyckte inte om varken själva läkarundersökningen eller sprutorna,lillstackarn.Tur att det gick ganska bra att trösta henne efteråt och hon blev på bra humör igen :) Ingen feber fick hon heller,skönt.Hon vägdes och mättes oxå,hennes vikt är nu 7500 g och hon är 66 cm lång :)

 

Hon äter gröt nu till lunch varje dag och det går bättre å bättre för varje dag att ge henne det,hon verkar tycka bättre om gröt än de där potatispuréerna.

 

Igår var jag å lillan och hälsade på Linda och lille Jamie :D Vi tog en promenad ner till ica,småhandlade lite och sedan tillbaka hem till henne,ganska lagom promenad de faktiskt,skönt var de fast de hade ju kunnat fått varit lite mer soool och värme.När vi kom tillbaka till henne blev de gott fika medans småttingarna låg och sov i vagnarna ute på altanen :) Ja trevligt var det iaf :)

Sen igårkväll blev det bad för lillan,skumbad,superkul tyckte hon som älskar att busa å skvätta omkring vatten överallt :D

 

Idag har vi varit inne hela dagen,vi klev upp vid 7 tiden imorse å grejade på,sen vid 9 tiden somnade lillan igen och vid halv 10 la ja mig för att vila,men även jag somnade och vaknade vid 11..men Melanie sov fortfarande hon,så ja klev upp och efter 10 min vaknade även hon.Ja vi har busat lite och så,jag har dammsugit,kört igång tvättmaskin,hängt och vikt tvätt,diskat och snart ska jag ta å torka golven.Melanie sover en sväng nu så jag ska passa på att göra klart de sista,men just nu satt jag mig ner å tog en kopp kaffe å kikar runt lite,kollar på gamla bilder å så.

 

Här har vi några gamla bilder:

 

Älskade Kvick

 

     

 

Fina Tarra..

 

Ophelia,Kvick och Tarra :)

 

  

Haha.. jag å linda (2006 kanske?)

 

Jag å kvick nere vid hamnen..  -07

 

   

 

       

  

 

 

2007 

 

  

2006

 

 

 

Oxid 2004(tror jag)

 

 

Coppers 2006/07

 

 

Och den här hittade jag på fb,här var när vi gick ut 9:an :D (jag längst ner till höger)


 

Hej /Sandra

Ovido - Quiz & Flashcards